Aplicația trebuie folosită în mod corespunzător, pentru a ne asigura că livrările sunt efectuate în mod eficient.
Îți recomandăm să porți haine îngrijite și curate, în momentul în care ridici și livrezi comenzile către clienți. De multe ori, condițiile climatice se pot schimba rapid, astfel că e indicat să ai la tine:
De asemenea, având în vedere că este necesar ca telefonul tău să fie încărcat, îți recomandăm să ai un încărcător, dacă folosești mașina ca mijloc de transport, sau o baterie externă, dacă folosești bicicleta sau scuterul ca mijloc de transport.
Atenție, ai 1 minut să accepți o livrare atribuită până când aceasta să fie marcată ca neacceptată. Rata de acceptare este influențată de livrările atribuite la care nu ai răspuns sau pe care le-ai anulat.
Un alt criteriu care nerespectat duce la restricționarea accesului la aplicație este interacțiunea cu clienții și staff-ul restaurantelor. Pe baza ratingurilor oferite de clienți și al feedback-ului restaurantelor, contul tău poate fi blocat pentru o perioada determinată.
Contul tău poate să fie blocat pentru o perioada de timp, dacă se face o sesizare din partea restaurantului sau a clientului în vederea faptului că ai ridicat sau livrat mâncarea fără geantă termoizolantă.
Contul poate fi utilizat doar de titularul acestuia. În cazul în care primim o sesizare că o altă persoană a livrat folosind contul, acesta va fi blocat pe o perioada nedeterminată.
tine, curierul, să livrezi eficient, am creat următoarea grilă de compensare, în cazul în care timpul de așteptare este mai mare decât cel anticipat:
Aplicația Bolt Food estimează un timp optim în care să ajungi la restaurant. Timpul de așteptare este contorizat doar din momentul în care ora estimată de a ajunge la restaurant este depășită. Astfel, dacă ai ajuns mai devreme decât am estimat, acel interval nu este luat în calcul.
Exemplu:
De asemenea, este important de retinut, că dacă ești în situația în care aștepți după o comandă mai mult de 30 de minute, te rugăm să contactezi suportul pentru a-ți fi alocată o altă comandă. De asemenea, vei fi compensat pentru timpul așteptat la restaurant.
Îți recomandăm să faci acest lucru deoarece ne dorim să ai cât mai multe comenzi, cu timpi de așteptare cât mai scurți.
Transferul se poate face numai după o lună de zile de la activarea contului pe flota actuală, balanța nu trebuie să fie negativă la momentul mutării, iar administratorul flotei unde lucrezi la momentul actual trebuie să trimită un e-mail către romania-food@bolt.eu prin care să confirme întreruperea situației contractuale.
Orice schimbare de flotă atrage și anumite consecințe, precum pierderea istoricului curselor efectuate și resetarea statisticilor pentru bonusul din săptămâna în curs.
Curierii pot fi eligibili pentru două bonusuri:
În fiecare zi de luni, pe canalele Telegram se postează detalii despre bonusurile săptămânale. De obicei, comenzile care sunt eligibile pentru acest bonus sunt de luni până vineri, în intervalele 11.00 -15.00 și 17.00 – 21.00. De asemenea, acest bonus este construit pe diferite praguri.
Bonusul săptămânal poate să fie diferit de la o săptămână la alta. Recomandarea este să verificați constant canalele de Telegram.
Acest bonus se desfășoară pe o perioadă de două săptămâni. Este anunțat, de asemenea, în ziua de luni, la două săptămâni. Pentru a fi eligibil pentru acest bonus, un curier trebuie să livreze minimum 100 de comenzi. Dintre acestea, fiecare comandă ce a primit rating pozitiv va valora 2 lei.
Încasările pentru ambele bonusuri vor intra în balanța administratorilor de flote în fiecare zi de luni (verifică documentul “Additional delivery costs and compensation invoices:). De asemenea, curierii eligibili pentru aceste bonusuri vor fi informați în fiecare săptămână.
Dacă dorești să-ți schimbi mijlocul de transport, trebuie să ne contactezi prin intermediul aplicației sau la adresa romania-food@bolt.eu unde să menționezi numărul tău de telefon/adresa de e-mail, ca să poți fi identificat, și mijlocul de transport pe care dorești să îl folosești.
Te rugăm să ai în vedere următoarele două lucruri:
trebuie să ai cel puțin o săptămâna de la ultima schimbare a mijlocului de transport;
trebuie să ai un motiv întemeiat pentru această schimbare.
Platforma de rectutare si angajare curieri Bolt Food in Bucuresti.
Tot ce trebuie sa stii despre Bolt Food gasesti in acest link extern